Aj2

Aj Houdková

S dětmi jsme si tento týden připomněli učivo 1.ročníku a začali pracovat s novou učebnicí, str.4-6. Procvičovali jsme např. What is red? Two is red. Wendy is red. podle obrázku na str.6. Příští týden začneme pracovat s pracovním sešitem - prosím, pomozte dětem obalit i učebnici a sešit.

Hezký víkend,  Jitka Houdková

Na hodiny AJ si děti nosí:

  • učebnici
  • pracovní sešit
  • sešit na AJ
  • složku na listy
  • penál
  • úkolníček
  • žákovskou knížku
  • kapesníky 

Aj Houdková

Informace k minulému týdnu jsou ve sdělení z 9.června. V nadcházejících hodinách budeme procvičovat a opakovat, co už děti umí. Dokončíme pracovní list Hi, holidays! a budeme dál trénovat a upevňovat, co jsme s dětmi tento rok už zvládli a dělali.

Hezké dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Informace pro 2.A o končícím týdnu, pro 2.B a 2.C o týdnu nadcházejícím:

Používáme slovíčka a fráze ze str. 36 a 37. Opět používáme naše vánoční "dárečky" (lístečky s obrázky) a trénujeme s jejich pomocí rozhovory se slovíčkem LEND ME (půjč mi):  I have a lemon.  -  Lend me a lemon, please.  -  Here you are.  -  Thank you.  - You're welcome.

Testík, na který se většina dětí těšila, dopadl skvěle! Pro tento školní rok to byl náš poslední.

Aj Houdková

Tento týden jsme začali novou lekci - jsme na str. 36. Opět jsme trénovali věty jako např.: What colour is it? It's red. I play with my pram. I ride my scooter.

Příští týden budeme pracovat na druhé straně pracovního listu, tak ať si děti, prosím, nezapomenou složky - i s podpisem za květen :)

Opakovaně mne děti žádaly o test, v příštích hodinách se ho tedy dočkají - spojování Aj-Čj slov, obrázku a anglického slovíčka a poskládání slov do věty (trénovali s několika pomíchanými větami, tady bude vždy každá věta samostatně).

Aj Houdková

Tento týden některým třídám hodina odpadla.Uskutečněné hodiny byly hlavně o opakování a kdo chtěl, mohl nám v pěti větách představit svého človíčka ze sešitu (jehož hlavu tam mají nalepenou) - i nadcházející týden tak mohou získat jedničku (je to dobrovolné).

Začneme novou lekci na straně 36.

Klidné dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Zkoušeli jsme a ještě ve zkoušení budeme pokračovat.

Děti mají dokončenou jednu stranu pracovního listu (str.37). Do sešitu si děti nalepily hlavy, které vylepšily, dokreslily, někdy dokreslily i tělo a hlavně o těchto lidech psaly vše, co jen je napadlo (jméno, věk, vzhled, záliby, sourozence, domácí mazlíčky, odkud jsou, kde žijí . . .) - už je toho opravdu hodně, co o někom dokáží říci a napsat. Příští týden budou v práci pokračovat a společně si projdeme, co vymyslely. Doma tedy nic dodělávat nemusí.

Aj Houdková

Tento týden jsme si opakovali a připravovali se na zkoušení a opět si vysvětlili i předvedli, jak bude probíhat. 

V učebnici jsme došli do strany 35. Poslouchali jsme, co se rýmuje (str. 34), opakovali jsme si zájmena a popis osob/zvířat s hádankami/ hledáním na str. 34 a podívali se na pár písniček a/nebo pohádku.

Příští týden začne avizované zkoušení a děti budou využívat i pracovní list z minulého týdne - připomeňte jim, prosím, ať si ho nezapomenou.

Hezké dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Děti dostaly nový pracovní list na vyplňování. V něm si procvičily psaní  slovíček ve cv.3/str.37. Kdo chyběl, ať se o něj přihlásí. V učebnici jsme došli do strany 33. Opakovali jsme si zájmena a popis osob (jak kdo vypadá a jaký je) - budou to potřebovat i pro blížící se zkoušení.

Příští týden se připravíme na zkoušení. Děti budou moci improvizovat, odpovídat na mé otázky nebo se naučit své povídání nazpaměť, jak bude komu vyhovovat. Detailní info pro případnou domácí přípravu přikládám.

Hezké dny,

Aj Houdková

Pro těch několik žáčků, kteří nestihli zápis do sešitu v hodině, je možný text níže (co lze změnit jsme si říkali a zkoušeli v hodině).

Look at this girl.     It's Mary.     She's seven.     She's nice.     She is my friend from the Czech Republic.

Aj Houdková

Test na barvy dopadl většinou skvěle (komu se nevyvedl, může si ho napsat ještě jednou).

Zopakovali jsme si slovíčka pro popis lidí (nice, happy, small, old), představili nová na str.33 a procvičovali jsme např.:

I've got a yellow egg with a mouse in it. And you?

Where are you from? - I'm from the Czech Republic.

Look at this boy. It's David. He's 4. He is young. He is my friend from England.

Pěkné dny,

Jitka Houdková

 

Stránky