28.3.-1.4.

Milá 2.B

I když nám jaro ukázalo minulý týden svoji vlídnou tvář (krásné počasí), tak dnes ráno ve třídě vidím i tu druhou, pro mě smutnou, tvář (11 dětí je nemocných). Opatrujte se.  Rozsah učiva jsem upravila.

Předpokládaný přehled učiva

ČESKÝ JAZYK

Pracovní sešit 2

  • Psaní souhlásek uvnitř a na konci slov
  • Cílem učiva o znělých a neznělých souhláskách je, aby si žáci uvědomili, že v některých slovech uprostřed nebo na konci slyšíme (a vyslovujeme) jinou souhlásku, než je psané/tištěné písmeno. Žáci porovnávají mluvenou podobu slova s psanou podobou a odůvodňují rozdíl mezi výslovností a zápisem slova. Poznávají párové souhlásky. K tomu, aby žáci zjistili, kterou z párových souhlásek vybrat, pomáhají si buď jiným tvarem slova nebo slovem příbuzným.
  • Str. 15, 16 – párové souhlásky Ď-Ť, V-F
  • Pracovní listy
  • Didaktické hry

Písanka 2 - str. 13, 14

MATEMATIKA  2

  • Str. 16, 17 – žáci si osvojí řadu násobků čtyř, násobí čtyřmi
  •  Procvičování sčítání, odčítání čísel s přechodem přes desítku v oboru 0-100
  • Matematické hry    

PRVOUKA  

  • Str. 54 – Rozkvetly stromy – žáci znají názvy ovocných stromů pěstovaných u nás a názvy jejich plodů. Rozeznají strom a keř, popíší jejich části
  • Str. 55 – Ze života včel – žáci chápou souvislost mezi opylováním a vývojem plodů. Seznamují se s podmínkami života včel. Uvědomují si význam včelstva pro člověka.

Různé:

  • V pátek si děti budou nosit vlastní knížku. Kdo nemá, může si půjčit z naší knihovničky. Zavedli jsme čtenářskou dílnu.

 

Hezký týden

H. Krejčová