info 9. - 13. 4.

Dobrý den, 

dnes jsme uzavřeli objednávku triček, prosím, kdo ještě nedonesl peníze, tak děti vám mají připomenout.

Z třídních schůzek jsem asi zapomněla připomenout - kdo má zájem můžu klip a divadlo nahrát na "Flešku".

Tento týden probíráme zvířata- jejich rozdělení (hmyz, ptáci, ryby,....), děti dnes kreslily své domácí mazlíčky a na zítřek mají úkol: přinést si mazlíčka - plyšáka, na papír, který děti dostaly napsat jeho jméno a 10 slov, které je napadnou. -zítra si uděláme přehlídku plyšáků, budeme si o nich povídat a popisovat je.

V českém jazyce pokračujeme vlastními jmény a názvy ve kterých píšeme velká písmena, navážeme dále slabikami dě, tě, ně a bě, pě, vě, mě.

Bojujeme s násobilkou, nejdříve jsme si povídali o tom, v čem nám může ulehčit počítání, kdy se nám v životě může hodit a co vlastně slovo násobení a dělení znamená. Pomalu začínáme procvičovat násobilku 2. Kreslíme, vyvozujeme, prakticky si ukazujeme, aby děti pochopily princip. Tak nám držte palce, protože představa násobení nemusí být pro každého úplně jednoduchá.

Ve středu máme ve škole divadélko. Vstup ještě uhradím z fondu a na další akce pak budu dovybírat.

Také zase budeme opakovat vše, co už  umíme a příští týden si napíšeme nějaké testíky. V pátek dám dětem papír s tématy, které se v testech objeví.

V pátek jsme měli hodinu s deníky a klobouk dolů před některými dětmi, je vidět práce, originalita, vtip. Moc si toho opravdu cením a vám, kteří se děti snažíte směřovat a pomáhat jim, tak moc děkuji. Mějte se fajn. Mirka Černá