Aj4

Aj Houdková

Opakujeme a procvičujeme, co jsme v tomto školním roce dělali. Ve zbývajících hodinách už se nebudeme cíleně učit nic nového, jen si připomeneme a upevníme, co už děti umí nebo by umět měly. Domácí úkoly ani testy už na děti nečekají.

Hezké dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Prošli jsme si správné řešení opakovacího testu a kdo chtěl, napsal si tento "velký" nebo některý z posledních "malých" testů znovu- známky, pokud se změnily, jsou aktualizované v Bakalářích. Psali jsme také test s výběrem z možností, po kterém se děti ptaly už delší dobu, a mohly si vybrat i zda jim ho oznámkuji -  tyto známky jsou už také v Bakalářích. Kdo známku nedostal, nechtěl test známkovat. Žádné další testy už nebudou, budeme opakovat, procvičvat . . . .

Dětem přeji skvělý týden plný zážitků a veselí!

Jitka Houdková

Aj Houdková

Ve středu si mohou děti napsat opravný opakovací test. Kdo test nepsal, dopíše si ho. Děti budou mít také možnost napsat si na opravu 1 z malých testů (váha 1), kterých jsme v posledních hodinách v rámci přípravy na ten opakovací psali hned několik - volba bude na dětech. Ptali se také po testu s výběrem z možností - i toho se dočkají.

Klidný víkend,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Tento týden pokračovalo zkoušení a děti si opakovaly/procvičovaly na nadcházející opakovací test (2.6. - obsah jsem uveřejňovala už dříve, je shodný s obsahem zkoušení).

V pracovním sešitě mají děti hotové str. 70, 71, 72/1,2 a 61/4,5,6.

Klidné dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Zkoušíme a i příští týden budeme ve zkoušení pokračovat. Opakovací test předběžně plánuji na 2.6. - dám dětem včas vědět, ale protože tam bude stejná látka jako u zkoušení, nebude co nového se učit, jen si to písemně zopakovat - bližší info je v dřívějším příspěvku na tomto webu.

V učebnici jsme v opakovací Unit 28, v pracovním sešitě na str. 70+71. Děti psaly malý testík na There is/are a předložky ON, IN, UNDER a NEXT TO - známky jsou v Bakalářích.

Hezký víkend,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Tento týden jsme přišli o téměř dvě vyučovací hodiny. Prošli jsme si, co bude na zkoušení a testu, nová slovíčka Unit 27 a 28 (včetně použití ve větách) a děti si napsaly malý testík - doplňování AM, IS a ARE do tázacích vět (známky jsou v Bakalářích). Stále platí, že děti mohou očekávat překvapení v podobě malých testíků - s přípravou pomohou strany na konci učebnice i pracovního sešitu.

Hezké dny,

Jitka Houdková

Aj Houdková

Děti jistě potvrdí, že poctivé vypracování vět v pracovním listu jim pomohlo s přípravou na středeční test (pokud si je vypracovaly :). 

Od 16.5. začnu ústně zkoušet a na začátku června si na totéž napíšeme souhrnný opakovací test. Detaily k tomu, co bude ve zkoušení/testu jsou v příloze. Lze říci, že je to vše, co jsme probrali. Zásadní bude schopnost tvořit věty a vhodně používat slovesa, předložky, zájmena - nepůjde o bohatou slovní zásobu. K zopakování velmi pomohou stránky na konci pracovního sešitu.

Aj Houdková

Opět jsme si připomněli THERE IS/ THERE ARE, předložky IN, ON, NEXT TO, . . . .procvičili používání at the top, in the middle, at the bottom a věty s CAN (např. I can sing. Can you run fast? She can't jump.) Na konci pracovního sešitu je pěkný přehled gramatiky včetně CAN.

Ve středu píšeme test z Unit 23-25. Do testu by si děti měly vypracovat list s překlady vět. Opět zde uveřejním řešení pro kontrolu (do pondělí).

Aj Houdková

Ve středu děti psaly opakovací test. Začali jsme Unit 23 (str.62-63) a připomněli si používání There is / There are - učili se to ve 3.ročníku, ale zopakování je rozhodně vhodné. V pracovním sešitě pracujeme na korespondujících stranách (62-63), cvičení 63/4 budeme dělat příště. Děti dostaly pracovní list s překlady vět k Unit 23-25, mají na vypracování cca 2 týdny, do testíku, který jim oznámím.

Stránky