prezenční výuka a testování 12.4.

Milí rodiče,

dnes bylo náročné ráno, ale vše jsme s Vaší pomocí výborně zvládli. Moc Vám všem děkuji. Děti byly výborné, nikomu testy nedělaly žádný velký problém a k podařenému ránu jsme si zatleskali. Ve čtvrtek si to zopakujeme. Děti to již zvládnou i samy, tak zvažte Vaší přítomnost. Celý den jsme si především povídali, jaká byla distanční výuka, co dětem chybělo, po čem se jim stýskalo. Všichni se velice těšili do školy a na kamarády. Doufám, že škola bude fungovat dlouho, alespoň v tomto režimu.

Tento týden tedy budeme všichni ve škole. Budeme především opakovat a procvičovat. Pokud půjde všechno dobře, začneme další látku.

Příští týden zůstaneme doma a budeme se učit ve stejných hodinách, jak jsou dané (1. a 2. skupina).

Do notýsku si děti napsaly, co vše mají do školy donést. Děti měly dlouhodobý úkol: přečíst knihu a napsat o tom referát – název knihy, autor, ilustrátor, obsah knihy a obrázek. Tento splněný úkol v úterý anebo ve středu přinést.

Dalším dlouhodobým úkolem byla: myšlenková mapa – jaro. Zítra máme prvouku, budeme s mapou pracovat.

Dále Vás poprosím, aby si děti donesly do školy pracovní listy, které během distanční výuky tvořily. Vlaštovky a čápi nám zatím ve třídě navodí jaro. Kdo ještě by chtěl, tak ať ptáčky donese.

Na matematice budeme počítat s platem od vajec (10kusů) a s fazolkami nebo knoflíky.

 

Přeji Vám krásný týden.

Zuzana Mudrochová

 

Učivo na týden 12.4. až 16.4.

Český jazyk

Opakování, procvičování písmen, čtení, psaní

Nová látka      Slabikář – písmeno F

Písanka – písmeno R , au str. 6-9

 

Matematika

Opakování, procvičování

Počítání s přechodem přes 10 str.3-5

 

Prvouka

Opakování

Myšlenková mapa – jaro

Str.66